Latest Articles
Nak cat luar rumah? Bukan lagi senang panggil kontraktor ke? Betul lagi senang. Dan saya pun rekomen abang panggil kontraktor. Sebab kerja dia rumit.  Tambah-tambah bagi kita yang bukan profesional. Yang sekali sekala nak cat ni.  Tapi best juga sebenarnya kalau cat sendiri sebagai p...


Dah dapat kunci rumah baru, nak masuk rumah kena renovate dulu. Kalau dah masuk nanti, susah pula nak renovate.  Mana nak cari kontraktor yang boleh percaya ni? Selalu sangat dengar cerita kontraktor yang berhenti sekerat jalan atau lepas dah siap, tengok2 rosak sana-sini.  Ada seora...


Beli rumah baru memang seronok. Tak kisah lah beli dari developer atau beli atas tangan orang, perasaan tetap best. Ye la. Rumah sendiri. Dan tak kisah juga rumah pertama atau rumah kedua. Janji bila beli rumah, confirm best. Sebab bukan macam goreng pisang boleh beli hari-hari, kan. Lambat je rasa ...


All Categories
Filter by Price
Min - Max: RM0.00 - RM300.00
Reset
Specials

Ceramic

Display: List / Grid
Show:
Sort By:
DRFAB0102424 Ceramic Alif Ba Ta rm1199 Design : Terracotta finished mounted on dark green artboard Size : 24 x 24 inci Material : Moulded ceramic Frame : 1 inch wood (Brown only) ..
RM1,199.00
DRFAB0103612 Ceramic Alif Ba Ta rm1099  Design : Terracotta finished mounted on dark green artboard Size : 36 x 12 inci Material : Moulded ceramic Frame : 1 inch wood (Brown only) ..
RM1,099.00
DRFAB0202424 Ceramic Alif Ba Ta rm1199 Design : Copper gold painted ceramic mounted on light yellow artboard Size : 24 x 24 inci Material : Moulded ceramic Frame : 1 inch wood (Brown only) ..
RM1,199.00
DRFZE0101212 Ceramic Set Zikir 4 in 1 rm229 Design : Terracotta finished mounted on dark green artboard Size : 12 x 12 inci Material : Moulded ceramic Frame : 1 inch wood (Brown only) ..
RM229.00
DRFZE0211515 Ceramic Set Zikir 4 in 1 rm449 Design : Copper Gold painted ceramic mounted on dark green artboard Size : 15 x 15 inci Material : Moulded ceramic Frame : 1 inch wood (Brown only) ..
RM229.00
DRFZE0301515 Ceramic Set Zikir 4 in 1 rm499 Design : Glazed finished ceramic mounted on dark green artboard Size : 15 x 15 inci Material : Moulded ceramic Frame : 1 inch wood (Brown only) ..
RM499.00
DRFZE0401212 Ceramic Set Zikir 4 in 1 rm239 Design : Stained finished ceramic mounted on dark green artboard Size : 12 x 12 inci Material : Moulded ceramic Frame : 1 inch wood (Brown only) ..
RM239.00
DRFZE010 Category    : Home Decor Item        : Framed Ceramics Material    : Ceramics Frame material    : Wood Frame thickness    : 1 inch Frame colour..
RM220.00
#{message}
#{time_ago}